پنجشنبه 16 اسفند 1386

آمريكا پيشنهاد فدراسيون بسكتبال ايران را پذيرفت، ايسنا

پس از مخالفت فدراسيون بسكتبال ايران براي شركت در تورنمنتي كه شهر لاس وگاس آمريكا ميزباني آن را بر عهده داشت، فدراسيون بسكتبال آمريكا برگزاري یک تورنمنت در ايالت يوتا را به بسكتبال ايران پيشنهاد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فدراسيون بسكتبال آمريكا يكي از تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي بسكتبال المپيك پكن، نهمين كشوري بود كه هفته‌ي گذشته از تيم ملي بسكتبال ايران دعوت كرد تا در تورنمنتي كه پيش از آغاز مسابقات المپيك در اين كشور ترتيب داده شده، شركت كند. اين پيشنهاد به دليل ميزباني شهر لاس وگاس كه به لحاظ فرهنگي با شرايط تيم ملي بسكتبال ايران مغايرت دارد، رد شد.

بر اساس اين گزارش، فدراسيون بسكتبال آمريكا نيز با پيشنهاد ايران شهر يوتا، يكي از ايالت‌هاي مذهبي ايالات متحده را براي ميزباني از اين رقابت‌ها و حضور ايران در اين تورنمنت پيشنهاد كرده است. محمود مشحون نيز با تاييد اين خبر، تصميم‌گيري درمورد خصوص اعزام يا عدم اعزام تيم ملي بسكتبال ايران را به اين تورنمنت به راي مسوولان بلند پايه ورزش ايران منوط كرد.

تيم ملي بسكتبال ايران همزمان با اين پيشنهاد دعوت نامه‌اي براي شركت در جام استانكوويچ را دريافت كرده كه با مخالفت احتمالي سازمان ورزش مي‌تواند در اين تورنمنت شركت كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36128

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آمريكا پيشنهاد فدراسيون بسكتبال ايران را پذيرفت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016