چهارشنبه 12 تير 1387

تقويت شائبه دخالت علی‌آبادی در باشگاه‌های خصوصی، تابناک

در اين ميان برخی منابع نزديک به سازمان تربيت بدنی اعلام کردند، فسخ قرارداد کريمی توسط مديرعامل استقلال اهواز انجام شده و شفيع‌زاده برای سرپوش گذاشتن بر اقدام خود، توپ را به زمين سازمان ورزش انداخته است.

در حالی که رئيس و سخنگوی سامان تربيت بدنی به فاصله يک روز، هر گونه دخالت سازمان تربيت بدنی را در بحث قرارداد فيروز کريمی تکذيب کردند و به اين شکل، بار اين موضوع بر دوش شفيع‌زاده، مدير عامل استقلال اهواز افتاد، ‌امروز روزنامه خبر ورزشی در صفحه ۱۲ خود، ضمن حمايت از محمد علی‌آبادی، جزئيات تازه‌ای از اين موضوع را منتشر کرد که بر حساسيت‌های موجود افزود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين مطلب آمده است: «در حوالی ساعت ۱۶ روز دوشنبه گذشته بود که از اهواز خبری رسيد از سازمان تربيت بدنی به اداره کل تربيت بدنی خوزستان دستور داده شده از ثبت قرارداد فيروز کريمی با باشگاه استقلال اهواز خودداری شود! تا به اين ترتيب، اين مربی طنزپرداز بداند در رسانه‌های گروهی نبايد با هر که دوست داشت، شوخی و يا بخواهد او را ضايع کند. زيرا اگر يادتان باشد، کريمی در برنامه «مثلث شيشه‌ای» و در پاسخ به پرسش رضا رشيدپور، مجری اين برنامه که خواسته بود مهندس علی‌آبادی را در يک جمله تعريف کند، گفت: علی‌آبادی يک مدير پرتلاش، متخصص و... البته در شهرداری! است. در آن لحظه خيلی‌ها متوجه کنايه فيروز خان نشدند، اما وقتی رشيدپور نتوانست خودش را کنترل کند و به شدت زد زير خنده، تازه مخاطبان اين برنامه متوجه عمق نيش و کنايه فيروز کريمی شدند! همان موقع بود که احتمال داديم در آينده‌ای نزديک، سازمانی‌ها تلافی کنند و مانع کار فيروز در عرصه مربيگری شوند».

در ادامه اين مطلب نيز با عنوان «کريمی سزاوار اين دهن‌کجی سازمان بود»، اين‌گونه استدلال شده که همان گونه که فيروز کريمی با بازيکنان منتقد خود برخورد شديد می‌کند، شخص اول ورزش کشور نيز حق دارد با اين مربی برخوردی شديد نمايد. آنچه از دفاعيه خبر ورزشی با اهميت‌تر است، بيان شرح ماجرا و جزئيات برخورد علی‌آبادی با فيروز کريمی است که شائبه دخالت معاون رئيس‌جمهور را در امور يک باشگاه خصوصی تقويت کرده است.

در اين ميان برخی منابع نزديک به سازمان تربيت بدنی اعلام کردند، فسخ قرارداد کريمی توسط مديرعامل استقلال اهواز انجام شده و شفيع‌زاده برای سرپوش گذاشتن بر اقدام خود، توپ را به زمين سازمان ورزش انداخته است.

مطمئنا ضروری است، طی روزهای آينده سازمان ورزش و استقلال اهواز در اين مقوله شفاف‌سازی کنند و ضمن بيان شرح اين رويدادها مشخص سازند نقش سازمان تربيت بدنی تا چه ميزان در وقوع اين مسأله پررنگ بوده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37541

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تقويت شائبه دخالت علی‌آبادی در باشگاه‌های خصوصی، تابناک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016