پنجشنبه 3 مرداد 1387

رشيد شريفی، جانشين رضازاده در المپيک: خدا بخواهد در پکن مدال می‌گيرم، ايسنا

- از رفتن "حسين" ناراحتم، اما انگيزه‌ام زياد شده


جانشين حسين رضازاده در بازی‌های المپيک پکن گفت: اگر خدا بخواهد سعی می‌کنم عنوان‌هايی که رضازاده در دودوره‌ی پيشين بازی‌های المپيک کسب کرده را در پکن کسب کنم.

رشيد شريفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: من در مدت زمان گذشته تلاش زيادی برای رسيدن به رکوردهای مطلوب کردم، اما آسيب ديدگی مچ پايم حدود دو هفته تمرين‌هايم را عقب انداخت. اميدوارم درفاصله‌ی باقی‌مانده تا بازی‌های المپيک بتوانم به رکوردهای مطلوب دست پيدا کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: درست است که رفتن رضازاده از وزنه برداری خبر تلخی است. اما اينکه فرصت به من رسيده تا بتوانم خودم را دربازی المپيک نشان دهم، برای من خوشحال کننده ‌است. من دراين روزها از رفتن رضازاده ناراحت شده‌ام، اما انگيزه‌ای مضاعف پيدا کرده‌ام تا بتوانم درالمپيک جايگزين شايسته‌ای برای قوی‌ترين مرد جهان باشم. شايد از هم‌اکنون نشود مسابقات را پيش‌بينی کرد، اما اميدوارم در پکن مدال کسب کنم.

وی در مورد اين‌که چه ميزان شانس کسب مدال طلای المپيک را دارد تصريح کرد: همه‌ی ورزشکاران آرزوی کسب مدال طلای المپيک را دارند. من هم از اين قاعده مستثنی نيستم. اگر خدا بخواهد می‌توانم به اين مدال دست يابم. تنها موردی که من در هفته‌های قبلی داشتم، آسيب‌ديدگی مچ پايم است. اميدوارم که در مدت زمان باقی‌ماند شرايط بهتری را کسب کنم.

رشيد شريفی قهرمان دسته‌ی فوق سنگين آسيا در سال ۲۰۰۸است که کمتر از يک‌ماه پيش دراردوی اردبيل به رکوردهای ۲۰۰ و ۲۴۵ کيلوگرم در حرکات يک‌ ضرب و دوضرب رسيده بود. وی اگر بتواند همين رکوردها را در بازی‌های المپيک تکرار کند، به‌طور حتم برروی سکو خواهد بود و شانس کسب مدال طلا را دارد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37729

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رشيد شريفی، جانشين رضازاده در المپيک: خدا بخواهد در پکن مدال می‌گيرم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016