شنبه 5 مرداد 1387

آسيب ديدگی گريبان‌گير احسان حدادی، قهرمان پرتاب ديسک آسيا و عضو تيم المپيک ايران، شد، ايسنا

* تلاش برای بهبودی قهرمان پرتاب ديسک آسيا

احسان حدادی، قهرمان و رکورددار پرتاب ديسک ايران و آسيا که خود را برای حضور در بازی‌های المپيک آماده می‌کند، در فاصله‌ی کمتر از دو هفته تا بازی‌های پکن با آسيب ديدگی دست و پنجه نرم می‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عيدی عليجانی مدير تيم‌های ملی دووميدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: حدود دو هفته‌ی پيش پس از آزمايش‌هايی که از حدادی داشتيم، فهميديم که عضله‌ی بزرگ سينه‌ی سمت راست حدادی که به تاندون متصل می‌شود، پاره شده و با پيگيری‌های لازم سعی کرديم که او به تمرين‌هايش ادامه دهد.

وی ادامه داد: آزمايش MRI نشان داد که در اين بخش از بدون حدادی از قبل هم خون مردگی وجود داشته و يک آسيب ديدگی قديمی است که اين روزها به اوج رسيده بود. ما به همراه فدراسيون پزشکی تمام تلاش‌مان را کرده‌ايم که احسان دوباره به اوج بازگردد. در تمرين‌های اخير خوب کار کرده و شنبه هفته‌ی آينده برای او رکوردگيری گذاشته‌ايم که بفهميم وضعيتش چگونه است.

مدير تيم‌های ملی دووميدانی در ادامه خاطرنشان کرد: به غير از حدادی ساير دووميدانی کاران در زمين‌های شماره يک و شماره سه آزادی تمرين می‌کنند و از وضعيت بسيار خوبی برخوردارند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37767

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آسيب ديدگی گريبان‌گير احسان حدادی، قهرمان پرتاب ديسک آسيا و عضو تيم المپيک ايران، شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016