چهارشنبه 16 مرداد 1387

برق ورزشگاه آزادی قطع نمی شود، شبكه خبر

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران تاكید كرد: برای برگزاری بازی های لیگ برتر مشكل قطع برق نخواهیم داشت.

"حسن ضیاء آذری" در گفتگو با شبكه خبر گفت : مطرح شدن بحث احتمال رفتن برق در ورزشگاه آزادی در حین برگزاری بازی های لیگ برتر ایجاد حساسیت نا بجاست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به همكاری خوب شركت برق تهران با استادیوم آزادی تهران برای برگزاری مسابقات ملی و لیگ برتر افزود : برنامه برگزاری مسابقات به این شركت داده می شود و تاكنون این شركت همیشه كمال همكاری را با استادیوم برای برگزاری لیگ برتر انجام داده است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران تصریح كرد : در تاریخ مجموعه ورزشی آزادی تهران سابقه نداشته است كه در هنگام بازی های فوتبال برق قطع شده باشد .

ضیاء آذری گفت : این مسائل اصلاً جای نگرانی ندارد و امكان قطع برق با توجه به خاموشی كنونی در كشور وجود ندارد.

وی درباره برگزاری دو بازی از لیگ برتر در دو روز پیاپی در ورزشگاه آزادی هم گفت : در جلسه ای با رئیس سازمان لیگ برتر ، مسئولان فدراسیون اعلام كردند در نیمه نخست لیگ برتر به علت بازی های تیم ملی ، ماه رمضان و شب های قدر ، در برگزاری پنج هفته از لیگ مشكل داریم و باید در این پنج هفته بازی ها كمی فشرده در ورزشگاه آزادی برگزار شود .

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد : با توجه به این منطق سعی می كنیم كه با فدراسیون فوتبال همكاری كنیم .

"حسن ضیاء آذری" درباره گران شدن بلیت های ورزشگاه آزادی هم گفت : سازمان لیگ برتر این قوانین را تصویب می كند و خود این مسئولان باید جوابگوی آن باشند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37892

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برق ورزشگاه آزادی قطع نمی شود، شبكه خبر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016