دوشنبه 21 مرداد 1387

واكنش كميته‌ي بين‌المللي المپيك به شركت نكردن "عليرضايي" در مسابقات شنا، ايسنا

كميته‌ي بين‌المللي المپيك اعلام كرد، در شرايطي كه براي IOC محرز شود، انصراف شناگر ايراني از حضور در مسابقات به دليل حضور نماينده‌ي رژيم صهيونيستي بوده، ممكن است ايران با واكنش منفي اين كميته روبرو شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از گلف نيوز، "محمد عليرضايي" شناگر ايراني روز شنبه از شركت در مسابقات 100 متر قورباغه انصراف داد كه در آن مسابقات "تام بيري" ورزشكار رژيم اشغال‌گر قدس نيز حضور داشت. "جيسل ديويس" سخنگوي كميته‌ي بين‌المللي المپيك در اين‌باره گفت: «او از اين مساله اطلاعي ندارد اما، تنها موضع IOC را بازگو مي‌كند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: «با توجه به روح احترام و بازي جوانمردانه اگر محرز شود كه ورزشكار ايراني تعمدا در مسابقات شركت نكرده است، IOC با اين مساله به طور جدي برخورد خواهد كرد.»

به گزارش ايسنا؛ اين اظهارات درحالي انجام مي‌شود كه "محمد علي‌آبادي" رييس سازمان تربيت‌بدني و "وحيد مرادي" رييس فدراسيون شنا ايران در گفت‌گو با ايسنا تاكيد كرده‌اند كه عدم حضور "عليرضايي" در مسابقه‌ي شنا المپيك به دليل بيماري وي بوده است و حتي به اين دليل در بيمارستان نيز بستري شده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37937

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واكنش كميته‌ي بين‌المللي المپيك به شركت نكردن "عليرضايي" در مسابقات شنا، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016