دوشنبه 21 مرداد 1387

سرمربي كروات تيم ملي بسكتبال: از اين شكست نا اميد نشديم، ايسنا

سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران گفت: با كسب تجربه در بازي‌هاي آتي عملكرد بهتري ارائه خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به پكن، سرمربي كروات تيم ملي بسكتبال ايران پس از شكست برابر روسيه قهرمان اروپا در سال 2007 در نشست مطبوعاتي اظهار كرد: فكر مي‌كنم بازي راحتي براي روسيه بود. آنها نمايش بسيار خوبي ارائه كردند. من براي روسيه و كادر فني اين تيم احترام زيادي فائل هستم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ترومن در ارزيابي‌اش از عملكرد تيم ملي ايران گفت: در كوراتر اول تمركزمان روي بازي كم بود اما در كوارتر دوم و سوم عملكرد بهتري داشتيم. با اين حال در كوارتر چهارم به دليل فشاري كه در سه كوارتر اول روي بازيكنان بود نتوانستيم عملكرد چندان خوبي داشته باشيم.

وي يكي از مشكلات اصلي تيم ايران را كم تجربگي بازيكنان دانست و گفت: ما در بازي‌هاي المپيك بي تجربه بوديم. ضمن اينكه با مشكلات زيادي در چند وقت اخير از جمله مصدوميت مهدي كامراني روبه رو بوديم. همچنين متاسفانه آيدين نيكخواه برادر كاپيتان تيم‌مان را هم سال گذشته از دست داديم. او بازيكن بسيار خوبي بود و خيلي تلاش كرديم كه بتوانيم جانشيني براي او پيدا كنيم.

ترومن افزود: ما از اين شكست نا اميد نشديم و به آينده نگاه مي‌كنيم. اگر تجربه‌مان بالا برود بازي با بازي بهتر مي‌شويم.

سرمربي كروات تيم ملي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران خارجي كه پرسيده بود "نظرتان درباره مردم ايران چيست و آنها با شما به عنوان يك خارجي چگونه رفتار مي‌كنند؟" گفت: مردم ايران ورزش دوست هستند. در تهران كه من در آنجا زندگي مي‌كنم روزنامه‌هاي ورزشي زيادي منتشر مي‌شود كه آنها ديوانه فوتبال هستند اما بسكتبال را هم خيلي زياد دوست دارند. مردم ايران هم به موفقيت ورزشكارانشان افتخار مي‌كنند. به عنوان نمونه وقتي ما به المپيك صعود كرديم مردم به تيم‌ كشورشان افتخار كردند. همچنين بايد بگويم مردم ايران وتهران خيلي دوست داشتني هستند و من از زندگي در اين كشور راحت هستم.

صمد نيكخواه بهرامي هم كه به عنوان كاپيتان ايران در اين نشست حضور داشت به زبان انگليسي درباره ديدار مقابل روسيه گفت: اين اولين تجربه ما از حضور در المپيك است و ما بايد در اين شرايط به مصاف قهرمان اروپا مي‌رفتيم. با اين حال در مجموع بد بازي نكرديم اما اطمينان دارم كه مي‌توانيم در بازي‌هاي بعد عملكرد بهتري داشته باشيم.

نيكخواه بهرامي در پاسخ به سوال خبرنگاري خارجي كه از او پرسيد " آيا اينكه مربي تيم روسيه از رژيم غاصب صهيونيستي بود براي شما مشكلي ايجاد نكرد؟" گفت: اينجا ورزش است و ما براي ورزش به چين آمده‌ايم. اينجا ربطي به سياست ندارد.من هم به عنوان يك ورزشكار براي بسكتبال بازي كردن به اينجا آمده‌ام.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37939

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربي كروات تيم ملي بسكتبال: از اين شكست نا اميد نشديم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016