دوشنبه 29 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار با تيم ملی فوتبال چين قبل از مصاف با دو کره، اردوی۷ روزه ايران در چين، مهر


رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال ضمن تشريح برنامه ديدارهای تدارکاتی تيم ملی از برگزاری دو مسابقه دوستانه اين تيم مقابل چين پيش از ديدار با تيم‌های ملی کره جنوبی و شمالی خبر داد.
محمد منصورعظيم زاده رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در گفتگو اختصاصی با خبرنگار مهر در تشريح برنامه ديدارهای تدارکاتی تيم ملی فوتبال ايران اظهار داشت: به درخواست کادرفنی و با هدف شبيه‌سازی دو ديدار حساس تيم ملی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی (۲۳ بهمن در تهران) و کره شمالی (۱۶خرداد ۸۸ در پيونگ يانگ) فدراسيون فوتبال نسبت به برگزاری دو ديدار دوستانه به صورت رفت و برگشت در ايران و چين با فدراسيون فوتبال چين به توافق دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عظيم زاده اضافه کرد: براساس توافقات صورت گرفته با مسئولان فدراسيون فوتبال چين و تاييد رياست کميته تيم‌های ملی، ديدار رفت دو تيم روز ۹ ژانويه (۲۰ دی) در تهران و ديدار برگشت در يکی از دو تاريخ اول يا دوم ژوئن (۱۱ يا ۱۲خرداد) در چين برگزار خواهد شد.

اين مقام مسئول در فدراسيون فوتبال ديدار با تيم ملی چين را فرصتی برای آماده سازی تيم ملی قبل از رويارويی با تيم ملی فوتبال سنگاپور(۲۵ دی) و تيم ملی فوتبال تايلند (۹ بهمن در بانکوک) در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا و همچنين ديدار حساس با کره جنوبی عنوان کرد.

وی در خصوص هزينه‌های برگزاری اين دو ديدار تدارکاتی يادآور شد: مطابق توافقات انجام شده برای برگزاری اين دو ديدار تدارکاتی بين فدراسيون‌های فوتبال دو کشور، هزينه بليت هواپيما برعهده فدراسيون‌های مهمان و هزينه اقامت برعهده فدراسيون‌های ميزبان خواهد بود.

رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال همچنين از برپايی اردوی تدارکاتی يک هفته‌ای تيم ملی پيش از ديدار برگشت مقابل کره شمالی در چين خبر داد و تصريح کرد: اردوی چين با هدف پيگيری تمرينات آماده‌سازی تيم ملی با شرايط نزديک به کره شمالی برپا خواهد شد و ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در پايان اين اردو مستقيما از چين عازم پيونگ يانگ می شوند.

عظيم زاده با تاکيد بر اينکه توافقات انجام شده با فدراسيون فوتبال چين بدون واسطه و دخالت کارگزاران رسمی فيفا صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به روابط خوب بين دو کشور ايران و چين تمامی مذاکرات بدون واسطه و بصورت کاملا مستقيم انجام شده و مکاتبات برگزاری اين دو ديدار دوستانه به امضای دبيران کل فدراسيون‌های فوتبال دو کشور رسيده است.

وی حضور ايران در تورنمنت چهارجانبه عمان را بخش ديگری از برنامه‌های پيش بينی شده و ديدارهای دوستانه تيم ملی عنوان کرد و اظهار داشت: تيم ملی فوتبال کشورمان به درخواست فدراسيون فوتبال عمان برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه اين کشور که طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ دسامبر(۲۷ تا ۲۹ آذر) برگزار خواهد شد، دعوت شده است. بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال عمان در اين تورنمنت نمايندگان چهار قاره جهان حضور خواهند داشت و پاداش ۱۰۰هزار دلاری نيز برای قهرمان اين مسابقات تعيين شده است.

عظيم زاده خاطرنشان کرد: کليه هزينه تيم‌های مهمان شامل بليت هواپيما، اقامت، ترانسفر و تغذيه برعهده فدراسيون فوتبال عمان خواهد بود و قرار است تيم ملی با نفرات اصلی خود در اين تورنمنت شرکت کند.

رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در پايان تاکيد کرد: بديهی است کليه ديدارهای تيم ملی به درخواست کادرفنی و با انتخاب نوع حريفان تدارکاتی، زمان پيشنهادی و تاييد کميته تيم‌های ملی نهايی خواهد شد که درخصوص دو ديدار تدارکاتی با تيم ملی چين و تورنمنت عمان با همين رويه عمل شده است.





















Copyright: gooya.com 2016