سه شنبه 30 بهمن 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اپل در آستانه ورود به بازار بازیهای رایانه ای!، مهر

شایعات منتشر شده در اینترنت نشان می دهند که شرکت اپل پس از ورود به بازار تلفن همراه اکنون قصد دارد با عرضه یک کنسول بازی وارد بازار بازیهای رایانه ای شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازار بازیهای رایانه ای سالانه در حدود 30 میلیارد دلار درآمد دارد به همین علت شایعاتی در خصوص ورود شرکت اپل به این بازار در اینترنت گسترده شده است.

به نوشته سایت Trademork، سایت تخصصی لیسانسها و حق انحصاری محصولات، شرکت استیو جابز 5 فوریه بعضی از مشخصه های مارک "اپل" را برای سازگاری با کنسولهای بازیهای رایانه ای خانگی و قابل حمل تغییر داده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حقیقت این خبر نشان می دهد که اپل تصمیم جدی را برای رقابت با شرکتهای "نینتندو"، سونی و مایکروسافت در عرصه تولید کنسول بازیهای رایانه ای اتخاذ کرده است.

براساس گزارش Wired News، در حقیقت اپل در سال 1995 با تولید یک کنسول بازی با عنوان "پیپین" (نوعی سیب) تلاشهایی را همراه با شرکت ژاپنی "باندای" برای ورود به بازار بازیهای رایانه ای آغاز کرد اما تولید این محصول همزمان با عرضه اولین نمونه های "پلی استیشن" سونی شد و این شرکت دانست که از شانس کمی برای رقابت با سونی برخوردار است.

به طوری که "پیپین" توانست در آن سال کمتر از 50 هزار دستگاه بفروش رساند و بنابراین به زودی از دور کنار رفت.

این درحالی است که اکنون به نظر می رسد اپل پس از عرضه "آی- پاد لمسی" و "آی- فن" به اندازه کافی قدرتمند شده است و بنابراین ظرف چند ماه آینده می تواند کنسول جدید خود را با عنوان iGame و یا اسمی شبیه این آن، وارد بازار کند.





















Copyright: gooya.com 2016