پنجشنبه 6 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک ایرانی در زمره ۱۱ مدیر ارشد شرکت اپل، مهر

مجله "فورچون" با انتشار تصاویری از 11 مدیر پایین تر از استیو جابز نوعی بازی گمانه زنی را برای انتخاب بهترین جانشین رئیس اپل آغاز کرده است. در میان این مدیران ارشد اپل یک ایرانی به نام "سینا تمدن" نیز حضور دارد.

به گزارش مهر، سینا تمدن معاون اول رئیس بخش کاربردهای شرکت اپل است و مستقیما به استیو جابز گزارش می دهد. این ایرانی 51 ساله در سپتامبر 1997 به اپل پیوست.

مجله "فورچون" تصاویری از 11 مدیر پشت صحنه اپل را منتشر کرده است که مستقیما با استیو جابز همکاری می کنند. این مجله با انتشار این تصاویر قصد دارد گمانه زنی هایی را در خصوص انتخاب بهترین چهره ای که می تواند جانشین رئیس اپل شود آغاز کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس گزارش macitynet، مجله "فورچون" با این اقدام امکان یک دیدار را با 11 مدیر ارشد اپل فراهم کرده است. در حقیقت اپل از معدود شرکتهایی است که کاربران دنیای فناوری، کمتر با چهره و نام مدیران ارشد آن آشنا هستند به طوریکه مدیران ارشد اپل همواره پشت چهره دنیای دیکتاتوری استیو جابز پنهان مانده اند و رئیس اپل تنها کسی است که همیشه در انظار ظاهر می شود و محصولات و تازه های این شرکت را معرفی می کند.

در پایان این گزارش، مجله فورچون به این سوأل پاسخ نمی دهد که سرانجام جانشین جابز کدامیک از این 11 مدیر ارشد است و انتخاب و گمانه زنی را به عهده خواننده گذاشته است.





















Copyright: gooya.com 2016