جمعه 30 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايكروسافت ارزان‌ترين لپ‌تاپ ويندوز جهان را عرضه مي‌كند، ايسنا

مايكروسافت با همكاري يك شركت هندي، لپ‌تاپ مبتني بر ويندوزي را طراحي خواهد كرد كه ارزان‌ترين لپ‌تاپ مبتني بر ويندوز در بازارهاي جهاني خواهد بود.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين لپ‌تاپ كه Mileap H Series نام دارد و با نسخه‌ي Home ويندوز اكس‌پي كار خواهد كرد، به بهاي حدود 425 دلار آمريكا فروخته خواهد شد و داراي يك هارد درايو 30 گيگابايتي و قابليت اتصال به اينترنت پرسرعت است.

بر اساس اين گزارش، مايكروسافت به همراه شماري از فروشندگان به بازار رايانه‌ي شخصي به عنوان يك فرصت رشد بزرگ به ويژه در بازارهاي نوظهوري كه متوسط درآمد در ‌آن‌ها در مقايسه با غرب اندك است، چشم دوخته است.

اين شركت به تازگي اعلام كرده است عمر سيستم عامل ويندوز اكس‌پي خود را تنها براي به‌كارگيري در رايانه‌هاي ارزان قيمت افزايش مي‌دهد.

محبوبيت رايانه‌هاي ارزان قيمتي كه با سيستم عامل لينوكس كار مي‌كنند و از سوي شركت‌هايي مانند ايسوز و اوركس عرضه مي‌شوند نيز به طور روزافزون افزايش مي‌يابند زيرا برخي از كاربران رايانه به اين نتيجه مي‌رسند كه سيستم‌هايي كه با ويندوز يا مكينتاش كار مي‌كنند بيش از حد نياز آن‌ها هستند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016