سه شنبه 12 آبان 1383

نامه جورج دبليو بوش به سازمان بورس اوراق بهادار ايران، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

در آستانه انتخابات رياست جمهوري آمريکا و درحاليکه دو سه روزي بيش به نتيجه انتخابات باقي نمانده و از آنجا که گفته مي شود تاثيرات انتخابات آمريکا باعث سقوط شاخص‌‏هاي بورس تهران گرديد؛ ضمن خوشحالي به اطلاع مي‌‏رساند اينجانب رجاء واثق دارم که در انتخابات سوم نوامبر پيروز و سربلند از صندوقها بيرون خواهم آمد. لذا اگر ترديدي در انتخاب اينجانب وجود داشته که باعث سقوط شاخص گرديد حتما جبران خواهد شد اما در مورد ساير نکات نيز بد نيست سهام داران محترم آن سازمان به دقت مسايل ذيل را مطالعه نمايند.
1- گفته مي‌‏شود موضوع انرژي هسته‌‏اي و نيروگاه هسته‌‏اي ايران باعث وضعيت خاصي شده است از شما چه پنهان بيشتر کشورهاي پيشرفته جهان داراي نيروگاه اتمي هستند و دارا بودن نيروگاه به خودي خود موضوع بدي نيست ما هم که قادر به جلوگيري از رخنه اطلاعات هسته‌‏اي نيستيم؛ پس مطمئن باشيد که شما ايراني‌‏ها نيز به انرژي هسته‌‏اي دست خواهيد يافت و ما هم کار ديگري نمي‌‏توانيم بکنيم.
2- در مورد موضوع حقوق بشر تا روزي که اسراييل وجود دارد شما نبايد نگران تهديدات حقوق بشري شويد زيرا در همين دوره‌‏اي که من بر کرسي رياست جمهوري تکيه زدم بسياري از حقوق شهروندان آمريکا را لگدمال کردم و هيچ تاثيري هم در شاخص بورس بيمار نيويورک نداشت پس شما هم نگران نباشيد.
3- درباره حق تعيين سرنوشت مردم وا نتخابات زياد مسايل را جدي نگيريد در همين آمريکاکه روزگاري مهد دمکراسي و حقوق بشر بود امسال براي اولين بار اتحاديه اروپا ناظراني را براي نظارت و بررسي انتخابات گسيل نموده است زيرا دفعه قبل نمي دانم چه شد که من در ايالت فلوريدا به کمک داداش بوش آراي کمتري را به خود اختصاص دادم اما نتيجه به نفع من شد اين دفعه که گاومان زاييد و چند صندوق ناقابل که حدود 000/65 راي با آن تعلق دارد مفقود شده فکر مي کنم کارکري باشد او سعي مي کند مرا خراب کند اما به هرحال روي اين برگه ها اسم جورج دبليو بوش نوشته خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما درباره بورس شما از مدتها پيش مشاوران من مرا تشويق به خريد سهام در بورس تهران کردند آنها مي گويند جورجي نرخ بازدهي بورس تهران حتي از نرخ وام‌‏هاي بانک جهاني و خسارات متعلقه هم بيشتر است از شما چه پنهان حيف که خارجي نمي تواند در بورس تهران سهم بخرد والاخودم تعدادي سهم مي‌‏خريدم تا پس اندازي براي دوره بازنشستگي داشته باشم چون من مثل هنري کي‌‏زينگر وکلينتون و نيکسون سخنران خوبي نيستم که پس از بازنشستگي با پول سخنراني، گذران معيشت کنم. بنابراين به شايعات انتخابات رياست جمهوري آمريکا گوش نکنيد اولا" من برنده مي‌‏شوم ، ثانيا بورس تهران بيدي نيست که به اين بادها بلرزد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13857

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه جورج دبليو بوش به سازمان بورس اوراق بهادار ايران، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016