چهارشنبه 17 مرداد 1386

محمود عباس در قاهره: تا بازگشت اوضاع غزه به روال سابق، ازسرگيری مذاکره با حماس ممکن نيست، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يی

رييس تشکيلات خودگردان فلسطين پس از ديدار با مبارک در يک کنفرانس مطبوعاتی بار ديگر بر موضع مخالفش نسبت به انجام هرگونه مذاکره با حماس پافشاری کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاری کويت، محمود عباس، رييس تشکيلات خودگردان فلسطين پس از ديدار با حسنی مبارک، رييس جمهور مصر در يک کنفرانس مطبوعاتی در قاهره اظهار داشت: تا زمانی که اوضاع غزه به روال سابق باز نگردد ازسرگيری مذاکره با حماس ممکن نيست.

وی افزود: حماس به خوبی می‌داند که چگونه بايد اين وضع را تغيير دهد.

عباس تاکيد کرد: اقدام حماس در غزه يک عمليات ويرانگر بود.

وی هم‌چنين عنوان داشت: دستيابی طرفين فلسطينی و اسراييلی به يک چارچوب کاری مشخص پيش از مشارکت در کنفرانس بين‌المللی صلح که جورج بوش، رييس‌جمهور آمريکا پيشنهاد آن را داده ضروری است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس تشکيلات خودگردان بيان داشت که مبارک را در جريان آخرين مذاکراتش با ايهود المرت، نخست وزير رژيم صهيونيستی و کاندوليزا رايس، وزير امور خارجه‌ی آمريکا و هم‌چنين نتايج مذاکرات اخيرش با رهبران روسيه در مسکو قرار داده است.

وی هرگونه تعارض بين طرح بوش مبنی بر تشکيل کشور مستقل فلسطين و طرح صلح پيشنهادی اعراب را رد کرده و عنوان داشت: هر دو طرح در مسيری متحد حرکت می‌کنند که به تشکيل کشور مستقل فلسطين، پايان اشغالگری‌های اسراييل و ايجاد راه‌حلی عادلانه برای حل مشکلات آوارگان فلسطينی بر اساس قعطنامه‌های بين‌المللی منجر خواهد شد.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34009

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمود عباس در قاهره: تا بازگشت اوضاع غزه به روال سابق، ازسرگيری مذاکره با حماس ممکن نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016