دوشنبه 26 آذر 1386

گردهمایی حامیان مالی فلسطین در پاریس، آفتاب

آفتاب: اصلی‌ترین حامیان مالی برای جمع آوری کمک‌های نقدی برای کمک به ایجاد یک سرزمین مستقل فلسطینی در پاریس گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، انتظار می‌رود ‌٩٠ هیات بلندپایه بین‌المللی امروز (دوشنبه) در كنفرانس حامیان مالی برای ایجاد سرزمین مستقل فلسطینی شركت كنند؛ كنفرانسی که از سال 1996 تاکنون به عنوان بزرگترین کنفرانس حمایت از فلسطین نامیده می‌شود و هدف اصلی آن پرداختن به توافقاتی است که در شهر آناپولیس بدست آمده است.

محمود عباس، رییس تشكیلات خودگردان فلسطین در راستای حل مشکلات مردم فلسطین با کمک های خارجی در تلاش است که مبلغ ‌٦/٥ میلیارد دلار جهت بودجه سالانه و ‌٨٥/٣ میلیارد یورو را جهت تامین هزینه‌ها در سالهای ‌٢٠٠٨ تا ‌٢٠١٠ جمع‌آوری كند.

كاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه آمریكا در جمع خبرنگارانی كه وی را در سفر به پاریس همراهی می‌كردند، گفت: مبلغ درخواستی فلسطینیان برای سال ‌٢٠٠٨ نزدیك ‌٦/١ تا ‌٧/١ میلیارد دلار است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین افرادی در هیات همراه رایس اعلام می کردند كه ایالات متحده آماده است تا یك سوم هزینه‌های مالی دولت تشكیلات خودگردان فلسطین یعنی مبلغی معادل ‌٥٥٠ میلیون دلار را در سال ‌٢٠٠٨ تامین كند. دولت آلمان نیز وعده داده است كه تا سال ‌٢٠١٠ مبلغ ‌٢٠٠ میلیون دلار به دولت تشكیلات خودگردان كمك كند.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35241

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گردهمایی حامیان مالی فلسطین در پاریس، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016