جمعه 21 اسفند 1383

عباس کيارستمي: قصد ساختن يک فيلم در ايتاليا را دارم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


عباس کيارستمي کارگردان ايراني اعلام کرد که در برنامه خود براي سال جاري ميلادي، ساخت يک فيلم در ايران و فيلمي ديگر در ايتاليا را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در رم، وي با بيان اين خبر گفته است: قصد دارم فيلم خود در ايتاليا را در تابستان آغاز کنم. البته قراردادهاي مربوط به توليد فيلم هنوز تکميل نشده اند بنابراين اطلاعات بيشتري در اين مورد نمي توانم بدهم. شايد باز هم با شرکت توليدکننده فيلم "فانداگو" خواهد بود.

کيارستمي مي افزايد: دوست دارم زبان اصلي ام را حفظ کنم اما در اين رابطه نيز بايد ديد بهترين راه حل کدام مي تواند باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عباس کيارستمي در حال حاضر براي معرفي فيلم جديد خود موسوم به "تيکتس" که به همراه "ارمانو اولمي" و "کِن لواخ" دو کارگردان ديگر ايتاليايي و انگليسي ساخته است، در رم به سر مي برد. اين فيلم از 25 ماه مارس در سطح ايتاليا به نمايش گذاشته خواهد شد.به گزارش ايسنا همچنين از دو هفته ديگر تا پايان ماه ژوئن عکس هاي گرفته شده از سوي وي در شهر باري ايتاليا به نمايش گذاشته خواهند شد.

لازم به ذکر است که چهارشنبه شب معرفي فيلم "تيکتس" که با حضور کيارستمي در تالار بزرگ "آئوديتوريوم" رم برگزار شد، استقبال بي نظير مردم را در پي داشت به طوري که بليت ها از روز قبل ناياب شدند و خيلي از علاقه مندان در پشت درهاي بسته باقي ماندند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19223

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس کيارستمي: قصد ساختن يک فيلم در ايتاليا را دارم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016