يكشنبه 20 فروردين 1385

"هوو" پرفروش ترين فيلم اکران نوروزي، "چهارشنبه سوري" پرفروش ترين فيلم اين دوره، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


آمار فروش فيلمهاي ايراني در سينماهاي پايتخت از مخاطب 38 هزار و 792 نفر در اين دوره خبر مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، « يك تكه نان» به كارگرداني كمال تبريزي در 8 سينما طي 15 روز نمايش 26 ميليون و 220 هزار تومان فروخت. اين فيلم طي اين هفته به دليل استقبال مخاطبين بر تعداد سينماهايش افزوده شد.

«هوو» به كارگرداني عليرضا دادونژاد كه در ايام نوروز نمايش خود را آغاز كرده است و در آن رضا عطارن،رضا داودنژاد، علي صادقي مريم كاوياني به ايفا نقش مي‌پردازند، بعد از در 15 روز نمايش در 17 سينما بيش از 80 ميليون تومان فروخت.

«ازدواج به سبك ايراني» كه اولين تجربه كارگرداني حسن فتحي است و از چهارشنبه گذشته نمايش خود را آغاز كرده است ، درسه روز نمايش در 19 سينما بيش از 24 ميليون تومان فروخت. در اين فيلم داريوش ارجمند،سعيد كنگراني،فاطمه گودرزي،شيلاخداد به ايفا نقش مي‌پردازند.

«زير درخت هلو» به كارگرداني ايرج طهماسب كه در آن فاطمه معتمدآريا ،ايرج طهماسب، شهره لرستاني و حميد جبلي حضور دارند ، در 27 روز نمايش در 25 سينما، 245 ميليون و 596 هزار تومان فروخت.

«چهارشنبه سوري» به كارگرداني اصغر فرهادي طي 49 روز نمايش در 9 سينما همچنان به عنوان پرفروشترين فيلم مطرح است و به فروش بيش از 380 ميليون تومان دست يافته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«چپ دست» آرش معيريان طي 59 روز نمايش كه هم‌اكنون در 6 سينما اكران خود را ادامه مي‌دهد به فروش 248 ميليون و 608 هزار توماني دست يافت.به گزارش ايسنا تنها فيلم خارجي «شب بخير موفق باشي» در 1 سينما طي سه روز نمايش 774 هزار تومان فروش داشت.

همچنين استقلال ، سروش و كارون پرفروشترين سالنها هستند.

اين آمار تا جمعه 18 فروردين به نقل از بنياد سينمايي فارابي منتشر شده است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29572

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"هوو" پرفروش ترين فيلم اکران نوروزي، "چهارشنبه سوري" پرفروش ترين فيلم اين دوره، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016