شنبه 22 دي 1386

پيش‌فروش ۷۰ درصد بليت‌های "ملاقات بانوی سالخورده"، نمايشنامه جديد حميد سمندريان، مهر

بيش از ۷۰ درصد بليت‌های نمايش "ملاقات بانوی سالخورده" به کارگردانی حميد سمندريان تا پايان هفته آينده پيش‌فروش شد و فقط سهميه روزفروش در گيشه باقی مانده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی تئاتر شهر اعلام کرد با توجه به استقبال قابل توجه علاقمندان از نمايش "ملاقات بانوی سالخورده" که در سالن اصلی تئاتر شهر بر صحنه است، بيش از ۷۰ درصد بليت‌های اين نمايش تا چهارشنبه ۲۶ دی پيش‌فروش شده و تماشاگران می‌توانند برای تهيه بليت روزهای آينده به گيشه فروش تئاتر شهر مراجعه کنند.

در نمايش "ملاقات بانوی سالخورده" نوشته فردريش دورنمات، گوهر خيرانديش، علی رامز، هوشنگ قوانلو، پيام دهکردی، فرخ نعمتی، احمد ساعتچيان، ميرطاهر مظلومی، مهدی بجستانی، عليرضا ناصحی و اليکا عبدالرزاقی ايفای نقش می‌کنند و خسرو خورشيدی طراحی صحنه و لباس و کيومرث مرادی مديريت برنامه‌ريزی و اجرای نمايش را بر عهده دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"ملاقات بانوی سالخورده" در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللی تئاتر فجر نيز با يک اجرا روی صحنه خواهد رفت. گيشه تئاتر شهر هر روز جز جمعه و شنبه بليت اين نمايش و نمايش "مرغابی وحشی" را که در تالار چهارسو اجرا می‌شود را پيش‌فروش می‌کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35583

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيش‌فروش ۷۰ درصد بليت‌های "ملاقات بانوی سالخورده"، نمايشنامه جديد حميد سمندريان، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016