دوشنبه 16 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهان نيوز: بازداشت خبرنگاران بی‌بی‌سی در ساختمان جهاد دانشگاهی

جهان نيوز - همزمان با ۱۶ آذر که از هفته های پيش با تبليغات گسترده رسانه های حامی موسوی به ويژه BBC و VOA مبنی بر دعوت مردم برای حضور در راهپيمايی اعتراضی همراه بود، اين رسانه ها از صبح امروز با گزارشات تصويری و پخش زنده تصاوير از مقابل دانشگاه تهران به انعکاس اخبار تجمعات پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان، با پيگيری نيروهای امنيتی محل استقرار عکاسان و خبرنگاران اين شبکه های ضد انقلاب مشخص شد و تعدادی از آنها بازداشت شدند.

بنابراين گزارش با کمال تعجب مشخص گرديد که اين افراد در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی و در طبقه هفتم اين ساختمان مستقر بودند و دوربينهای خود را در اين ساختمان کارگذاشته بودند.

با اين حال هنوز مشخص نيست که اين افراد خبرنگاران رسمی بی بی سی هستند و يا بصورت افتخاری با اين رسانه ها همکاری دارند.

يک فرد مطلع در اين زمينه به خبرنگار جهان گفت: از نحوه همکاری يا هماهنگی قبلی مسئولان جهاد دانشگاهی با اين افراد اطلاعی در دست نيست و تحقيقات از بازداشت شدگان آغاز شده است.

گفتنی است جهاد دانشگاهی يک نهاد دولتی است که زيرمجموعه وزارت علوم به شمار می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016