دوشنبه 18 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت سنگين علی اعجمی، از فعالين دانشجويی دانشگاه تهران، فعالان حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به" فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" علی اعجمی دانشجوی دانشگاه تهران محکوم به حکم سنگين، غير انسانی و غير قانونی ۴ سال زندان شد.

روز يکشنبه ۱۷ مرداد ماه علی اعجمی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه تهران به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برده شد و حکم سنکين و غير انسانی ۴ سال زندان توسط صلواتی رئيس دادگاه های فرمايشی ولی فقيه علی خامنه ای محکوم گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صلواتی بر مبنای اتهامات واهی که بازجويان وزارت اطلاعات به آقای اعجمی نسبت داده بودند او را مورد محاکمه قرار داد . دانشجوی اسير به اتهام تبليغ عليه نظام به ۱ سال زندان و اتهام تبانی عليه نظام به ۳ سال زندان محکوم شد که جمعا به ۴ سال حبس تعزيری محکوم شده است.

علی اعجمی از جمله دانشجويانی بود که در يورش خونين و مغول وار به خوابگاه دانشگاه تهران در سال۸۸ دچار صدماتی شده بود. يورشهای وحشيانه و مغول وار به خوابگاه دانشگاه تهران به دستور احمدی مقدم و احمدرضا رادان شکنجه گر اردوگاه مرگ کهريزک صورت گرفت.

لازم به يادآوری است علی اعجمی دانشجوی دانشگاه تهران، ۲۰ بهمن ماه با يورش مامورن وزارت اطلاعات دستگير و به شکنجه گاه بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد. او پس از ۱۰۰ روز بازداشت در بند ۲۰۹ به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل گرديد.

صلواتی قاضی فرمايشی که در صدور احکام اعدام و اجرای آن عليه زندانيان سياسی شهرت خاصی دارد و تا به حال تعدادی از زندانيان سياسی توسط اين جنايتکار عليه بشريت محکوم به اعدام شده اند که احکام تعدادی از آنها به اجرا در آمده است. اين فرد همچنين احکام سنگين و ضد بشری عليه تعداد زيادی از فعالين سياسی،دانشجويی،زنان و حقوق بشری را صادر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016