سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت مهدی صد خسروی، دانشجوی دانشگاه تهران به يک سال حبس و هفتاد و چهار ضربه شلاق

بنا بر خبر دريافتی، مهدی صد خسروی دانشجوی دانشکده حقوق و علوم و سياسی دانشگاه تهران با حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به يک سال حبس و هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم گرديد که سه ماه از اين يک سال به صورت تعزيری و ۹ ماه آن به مدت ۵ سال به حالت تعليقی در نظر گرفته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اين گزارش اتهامات وی توسط قاضی پير عباس اجتماع و تبانی ، اقدام عليه امنيت ملی و اخلال در نظم عمومی اعلام گرديده بود که نامبرده از اتهام اول خود تبرئه و به جهت اقدام عليه امنيت ملی به يک سال و همچنين به جهت اخلال در نظم عمومی به ۷۴ ضربه شلاق محکوم گرديده است.

خسروی همچون بسياری از مردم عزادار تهران عصر تاسوعای سال گذشته برای شرکت در مراسم عزاداری به سمت جماران رفته بود که در طی مسير توسط نيروهای امنيتی دستگير و بعد از بارها بازجويی در زندان اوين به بند امنيتی ۳۵۰ انتقال يافته و سپس در اواسط اسفندماه با قيد وثيقه آزاد می گردد.

شايان ذکر است که اين حکم اواخر ماه گذشته صادر گرديده و مهدی صد خسروی که بدون وکيل در دادگاه حاضر گرديده بود با گذشت فرصت درخواست تجديدنظر به حکم دادگاه بدوی شکايت ننموده و تمکين به حکم نموده است. صدور حکم شلاق برای اين دانشجو با اعتراض و محکوميت بسياری از اساتيد و دانشجويان دانشکده حقوق مواجه گرديده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016