یکشنبه 31 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: عده‌ای با تشکيل ستاد می‌خواهند به طرح تحول اقتصادی کشور ضربه وارد کنند، ايلنا

ـ دولت از شش ماه گذشته همه ابعاد مربوط به تحريم را مورد بررسی کارشناسی قرار داده است و در صدد است در گام اول موضوع تحريم را به فرصتی برای جهش در اقتصاد کشور تبديل کند
ـ دشمنان در برابر منطق ملت ايران حرفی برای گفتن ندارند.


ايلنا: رييس‌جمهور با بيان اينکه هم‌اکنون دولت در حال ساماندهی بخش‌های گوناگون قانون هدفمند کردن يارانه‌ها است، اظهار داشت: عده‌ای ستاد تشکيل داده‌اند تا به خيال خام خود با شروع پرداخت يارانه‌ها و اصلاح قيمت گذاری‌ها به اين طرح تحول اقتصادی کشور ضربه وارد کنند که دولت با آگاهی کامل، هوشياری، استحکام و دقت، امور را تحت نظر دارد و به فضل الهی اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها را به نقطه افتخار دولت و مجلس تبديل خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمود احمدی‌نژاد در نشست مشترک دولت و مجلس با بيان اينکه همه قوای کشور يکپارچه و دارای مأموريت واحدی هستند، اظهار داشت: امروز مسئوليت‌ها و ماموريت‌های فراوانی داريم و تاکنون اقدامات زيادی با همدلی مجلس و دولت انجام شده اما هنوز فعاليت‌های بسياری وجود دارد که نيازمند همدلی و همکاری منسجم دولت و مجلس است.
رييس‌جمهور با تاکيد بر اينکه دولت بدنه کارشناسی کل کشور و مجلس است، خاطر نشان کرد: دولت با دقت تمام، اقداماتی را که امکان اجرايی شدن داشته باشد را با حداکثر ظرفيت کارشناسی خود مورد بررسی قرار می‌دهد و از نمايندگان محترم خواهشمند هستيم که به نظر کارشناسی دولت اعتماد و توجه کنند.
رييس‌جمهور قانون را پايه حرکت منظم کشور دانست و گفت: بايد قانون درست تصويب و به درستی اجرا شود بدون ترديد نمايندگان محترم تلاش می‌کنند که قانون را به خوبی تصويب کنند و دولت هم با همه توان تلاش خواهد کرد که آن را به طور کامل و مناسب اجرايی کند.
وی در ادامه با اشاره به قانون هدفمند کردن يارانه‌ها و با تاکيد بر اينکه که دولت اجرای آن را شروع کرده است، گفت: هم‌اکنون دولت در حال ساماندهی بخش‌های گوناگون قانون هدفمند کردن يارانه‌ها است البته عده‌ای ستاد تشکيل داده‌اند تا به خيال خام خود با شروع پرداخت يارانه‌ها و اصلاح قيمت گذاری‌ها به اين طرح تحول اقتصادی کشور ضربه وارد کنند که دولت با آگاهی کامل، هوشياری، استحکام و دقت، امور را تحت نظر دارد و به فضل الهی اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها را به نقطه افتخار دولت و مجلس تبديل خواهد کرد.
وی با اشاره به اينکه دشمنان در برابر منطق ملت ايران حرفی برای گفتن ندارند، اظهار داشت: آنان در برابر منطق ملت ايران از تحريم و تهديد سخن می‌گويند و مدام تکرار می‌کنند که ملت ايران را منزوی کردند اما لازم است از زبان مجلس و دولت به آنها گفته شود که ملت ايران صدها مثل شما را منزوی کرده و به زباله‌دان تاريخ خواهد فرستاد.
احمدی‌نژاد با بيان اينکه سلطه‌گران چنانچه در عرصه تحريم وارد شوند در حقيقت خودشان را از برکات ملت ايران محروم می‌کنند، خاطر نشان کرد: دولت از شش ماه گذشته همه ابعاد مربوط به تحريم را مورد بررسی کارشناسی قرار داده است و در صدد است در گام اول موضوع تحريم را به فرصتی برای جهش در اقتصاد و اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور تبديل کند و خودکفايی را در همه بخش‌های اقتصادی به ارمغان آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016