دوشنبه 22 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو هيئت رئيسه کميته تحقيق و تفحص از برنامه چهارم: موجودی واقعی حساب ذخيره ارزی کمتر از ۱۰ ميليارد دلار است، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کميسيون برنامه و بودجه گفت: موجودی حساب ذخيره ارزی به دليل پرداخت وام به بخش‌های مختلف شناور است، اما در حال حاضر موجودی حساب ذخيره ارزی کمتر از ۱۰ ميليارد دلار است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: کميته تحقيق و تفحص از برنامه چهارم جلسات متعددی را برگزار کرد که در اين جلسات مرکز پژوهش‌ها، ديوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور گزارشاتی را ارائه دادند،اما جمع‌بندی کلی جلسات کميته به آغاز بررسی‌های کميسيون تلفيق برنامه برخورد کرد و تعطيل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: دليل اصلی توقف کار کميته تحقيق و تفحص از برنامه چهارم، از طرفی زمان محدود بررسی کميسيون تلفيق برنامه و از طرف ديگر اعضای مشترک اين کميته و کميسيون تلفيق محسوب می‌شود.
عضو هيئت رئيسه کميته تحقيق و تفحص از برنامه چهارم با اشاره به انحرافات موجود در برنامه چهارم،‌ تصريح کرد: برخی از موارد برنامه تا ۸۰ درصد و برخی ديگر تا ۱۰۰ درصد اجرا نشده است و به طور کلی در برنامه چهارم بيش از ۳۰ درصد انحراف وجود دارد.
کوچکی‌نژاد در خصوص قرائت گزارش کميته متبوعش در صحن علنی گفت: به دليل بررسی و تصويب برنامه پنجم، گزارش کميته تحقيق و تفحص از برنامه چهارم تا پايان فصل پاييز در صحن علنی قرائت می‌شود.
عضو کميسيون برنامه و بودجه بيان کرد: جلسات کميته تحقيق و تفحص از برنامه چهارم به طور احتمال پس از پايان تعطيلات مجلس آغاز می‌شود.
وی در مورد موجودی حساب ذخيره ارزی اظهار داشت: موجودی حساب ذخيره ارزی به دليل پرداخت وام به بخش‌های مختلف شناور است اما در حال حاضر موجودی حساب ذخيره ارزی کمتر از ۱۰ ميليارد دلار می‌باشد.
نماينده مردم رشت در رابطه با استرداد لايحه برنامه پنجم توسط رئيس جمهور گفت: ۹۵ درصد مواد به تصويب رسيده اما نامه رئيس جمهور کار را سخت کرده است، در حال حاضر جلسات کميسيون تلفيق برنامه به تعليق درآمده است.
به گفته کوچکی‌نژاد استرداد لايحه برنامه پنجم بی‌اعتنايی به فعاليت‌های کميسيون تلفيق برنامه محسوب می‌شود.
وی تصريح کرد: گويا بحث استرداد لايحه از جانب رئيس جمهور منتقی شده است و به طور احتمال جلسات کميسيون تلفيق برنامه از چهارم مهر ماه از سرگرفته می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016