جمعه 8 مهر 1384

مسابقات وزنه‌برداري قهرماني آسيا: تيم ايران، امتيازي چهارم شد، مدالي دوم شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


در پايان سي‌وهفتمين دوره‌ي مسابقات وزنه‌برداري‌ قهرماني آسيا، تيم وزنه‌برداري ايران با ‌٨/٤٧٤ امتياز در مكان چهارم آسيا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پايان مسابقات وزنه‌برداري قهرماني آسيا در سال ‌٢٠٠٥ كه در شهر دبي امارات و به ميزباني باشگاه الوصل برگزار شد، تيم ايران در بخش امتيازي به عنوان چهارمي آسيا دست يافت و در بخش مدالي با كسب ‌٦ مدال طلا و ‌٥ مدال نقره در مكان دوم قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به اين ترتيب، در مسابقات وزنه‌برداري آسيا، تيم قزاقستان با ‌٨/٥٥٧ امتياز به عنوان قهرماني دست يافت، تيم چين با ‌٨/٥٢٧ امتياز در مكان دوم قرار گرفت و تيم تايلند با ركورد ‌٨/٤٩٧ امتياز سوم شد.

در سي‌وهفتمين دوره‌ي مسابقات وزنه‌برداري آسيا، تيم ايران با ‌٨ وزنه‌بردار، يعني سجاد بهروزي و ابوالقاسم داودي در وزن ‌٥٦ كيلوگرم، احد سنجابي در وزن ‌٧٧ كيلوگرم، اصغر ابراهيمي ولي دهقانيان در وزن ‌٩٤ كيلوگرم ، محسن بيرانوند در وزن ‌١٠٥ كيلوگرم و حسين رضازاده به همراه سعيد علي حسيني در وزن ‌١٠٥+ كيلوگرم شركت كرد، كه در نهايت اصغر ابراهيمي در وزن ‌٩٤ كيلوگرم به سه مدال طلا دست يافت. حسين رضا زاده در وزن ‌١٠٥+ سه نشان طلا را بر گردن آويخت . علي دهقانيان در وزن ‌٩٤ كيلوگرم به دو مدال نقره رسيد و محسن بيرانوند در وزن ‌١٠٥ كيلوگرم به كسب سه مدال نقره اكتفا كرد.

تيم ايران عصر فردا وارد تهران خواهد شد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26421

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسابقات وزنه‌برداري قهرماني آسيا: تيم ايران، امتيازي چهارم شد، مدالي دوم شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016