دوشنبه 9 ارديبهشت 1387

تکواندو قهرمانی آسيا: تيم ملی ايران با اقتدار قهرمان آسيا شد، پايان سلطه ۳۸ ساله کره ای ها، مهر

هجدهمين دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسيا با قهرمانی مقتدرانه تيم ملی تکواندو کشورمان خاتمه يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، اين رقابت ها که از روز شنبه در شهر "هنان" چين آغاز شده بود عصر امروز با قهرمانی تيم ملی کشورمان خاتمه يافت. در پايان اين مسابقات کره ای ها که در ۱۷ دوره گذشته يعنی نزديک به ۳۸ سال عنوان قهرمانی آسيا را در اختيار داشتند بر سکوی دوم ايستادند و چين سوم شد.

در هجدهمين دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسيا، تيم ملی کشورمان با چهار نشان طلا که توسط محمد باقری معتمد،عليرضا نصر آزادانی، فرزاد عبداللهی و کوروش رجلی به دست آمد و مدال نقره رضا نادريان با اقتدار تمام سکوی قهرمانی اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد، کره جنوبی با دو مدال طلا و دو برنز دوم شد و چين با يک مدال طلا، دو نقره و دو برنز سوم شد. همچنين تيم های چين تايپه، اردن و ويتنام در رده بندی تيمی اين مسابقات عناوين چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در قسمت بانوان نيز تيم ملی ايران برای اولين بار در رده بندی تيم های صدرنشين قرار گرفت. تيم ملی بانوان کشورمان با تک مدال طلای فاطمه نعمتی و يک برنز سهيلا سياحی به عنوان چهارم دست پيدا کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم ملی بانوان چين، ميزبان مسابقات که با ترکيبی ۸ نفره برخلاف ساير کشورهای ديگر که با شش تکواندوکار در اين مسابقات شرکت کرده بودند، با سه مدال طلا، يک نقره و دو برنز قهرمان شد، کره جنوبی با دو مدال طلا، يک نقره و سه برنز عنوان دوم را کسب کرد و چين تايپه با دو مدال طلا، يک نقره و سه برنز سوم شد. تيم های ملی تکواندو بانوان فيليپين، قزاقستان و تايلند نيز عناوين چهارم تا ششم را کسب کردند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36694

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تکواندو قهرمانی آسيا: تيم ملی ايران با اقتدار قهرمان آسيا شد، پايان سلطه ۳۸ ساله کره ای ها، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016