پنجشنبه 6 تير 1387

سفارت يمن صدور رواديد تبرای يم جودو جوانان را مشروط به انجام آزمايش ايدز وهپاتيت کرد، ايسنا

سفارت يمن در تهران، در اقدامي غيرمنتظره و خارج از عرف، صدور رواديد اعضاي تيم ملي جوانان، اعزامي به رقابت هاي آسيايي را مشروط به انجام آزمايش هاي ايدز و هپاتيت کرد!

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در شرايطي که تمامي مراحل و روال طبيعي صدور ويزا در زمان مقرر انجام شده بود، اين تصميم سفارت يمن در عمل منجر به عدم امکان اعزام تيم ملي ايران به مسابقات آسيايي خواهد شد.
اميني، نايب رييس فدراسيون جودو در اين رابطه به ايسنا گفت: هيچ‌گونه صحبتي در خصوص انجام اين آزمايش ها در مراحل ارائه مدارک انجام نشده بود و کسي هم در سفارت جوابگوي اعتراض فدراسيون جودو ايران نيست. اگر اين روند ادامه يابد و سفارت حاضر به صدور ويزا نشود، مسابقات آسيايي را تحريم و به فدراسيون هاي جهاني و آسيايي شکايت خواهيم کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدير سازمان تيم هاي ملي جودو خاطرنشان کرد: چهارشنبه قرار بود تا ويزاها را دريافت کنيم. از طرفي مسابقات روز سه شنبه هفته آينده برگزار مي شود که ضروري بود گروه داوران با هدف شرکت در سمينار داوري زودتر به يمن اعزام شوند.

وي در پايان گفت: اين اقدام سفارت يمن را نوعي توهين تلقي مي کنيم، درحالي که براي اعزام تيم ملي بزرگسالان به اردوي آلمان، ويزاي اين کشور را با وجود دشواري، اما با رعايت احترام و جايگاه جودوي ايران دريافت کرده ايم.
گفتني است تيم ملي جودوي جوانان ايران، عنوان سومي آسيا را در کارنامه دارد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37404

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سفارت يمن صدور رواديد تبرای يم جودو جوانان را مشروط به انجام آزمايش ايدز وهپاتيت کرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016