سه شنبه 18 تير 1387

عباس صميمی، ورزشکار المپيکی ايران بدون مربی تمرين می‌کند، ايسنا

در حالی که چيزی حدود يک ماه به آغاز بيست و نهمين دوره‌ی بازی‌های المپيک باقی مانده، چند هفته‌ای است که مربی اختصاصی "عباس صميمی" برای مرخصی به کشورش رفته و شايعه‌ها درمورد بازنگشتن‌اش به ايران بسيار زياد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، چيزی حدود يک سال پيش "شوچنکو" مربی نسبتا جوان کشور روسيه برای هدايت عباس صميمی به ايران آمد که برادرانش محمود و محمد هم همراهش تمرين می‌کردند.

عباس صميمی که تابستان سال پيش در رقابت‌های ليگ دووميدانی ايران توانسته بود، سهميه A پرتاب ديسک بازی‌های المپيک پکن را کسب کند، در آبان ماه سال پيش اظهار رضايت زيادی از اين مربی روس می‌کرد. به طوری که از اين مربی به عنوان بزرگترين مربی دووميدانی ياد کرد که تاکنون به ايران آمده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما، هم اکنون در فاصله‌ی يک ماه تا آغاز بازی‌های پکن، شوچنکو چند مدتی است که برای مرخصی به کشورش بازگشته و هنوز هم مانند مربی‌های قبلی روس تيم ملی دووميدانی، خبری از وی نيست.

سيد مصطفی کريمی، رييس فدراسيون دووميدانی در اين رابطه به خبرنگار ورزشی ايسنا گفت: من فکر نمی‌کنم اين مربی به ايران بازنگردد. چرا که او تا يک ماه پس از بازی‌های المپيک هم با ما قرارداد دارد. در اين مورد که به ايران بازنگردد، هنوز گزارشی به من نداده‌اند اما، بهتر از همه خود عباس در اين مورد اطلاع دارد.

وی ادامه داد: قبول داريم که عباس صميمی اخلاق خاصی دارد، اما فکر می‌کنم که اين مربی روس به ايران بازگردد.

در حالی که رييس فدراسيون دووميدانی بازنگشتن مربی روس پرتاب ديسک ايران را رد می‌کند اما، بسياری از نزديکان به دووميدانی ايران می‌گويند که اين رسم مربيان روس است که نخواهند با ورزشکاری کار کنند، اين گونه برخورد می‌کنند. آنها می‌گويند احتمال دارد که اين مربی روسی از وضعيت عباس صميمی برای بازی‌های المپيک ناراضی بوده و اين‌گونه در فاصله‌ی يک ماه تا بازی‌ها او را ترک ‌کرده است.

اما نکته‌ی مهم ديگر نگرش "صميمی‌ها" نسبت به مربی‌شان است. محمد صميمی برادر کوچکتر عباس که او هم با شوچنکو کار می‌کرده، به خبرنگار ايسنا گفت: به عقيده‌ی ما او مربی خوبی نبود. فقط با ما تمرين‌های قدرتی انجام می‌داد. الان در فصل مسابقه‌ هستيم اما، رکوردهای‌مان براساس تمرين‌های قدرتی است. او حتی اگر به ايران هم بازگردد ما با شوچنکو تمرين نمی‌کنيم. او مربی خوبی نيست!

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37580

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس صميمی، ورزشکار المپيکی ايران بدون مربی تمرين می‌کند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016