سه شنبه 22 مرداد 1387

المپيک بيست و نهم: پايان چهارمين روز رقابت ها بدون مدال برای ايران، مهر

* افزايش استرس ورزشکاران

چهارمين روز بيست و نهمين دوره بازيهای المپيک در حالی به پايان رسيد که کاروان ورزشی ايران در حسرت کسب حتی يک مدال برنز مانده است.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه اين دوره از رقابتهای المپيک امروز حميد سوريان که اميد اول کاروان ورزشی ايران برای کسب مدال بود به عنوانی بهتر از پنجمی مسابقات کشتی فرنگی دست پيدا نکرد تا علاوه بر از دست دادن مدال المپيک ، اضطراب و استرس ساير ورزشکاران را نيز افزايش دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در رقابتهای بسکتبال تيم ملی کشورمان پس از شکست برابر روسيه در نخستين گام، در دومين ديدار خود به مصاف تيم ليتوانی رفت و با نتيجه ۹۹ به ۶۷ بازی را واگذار کرد.

در جودو نيز از بين شش جودوکار کشورمان تا به حال چهار جودوکار بدون کسب مدال به کار خود در بيست و نهمين دوره رقابتهای المپيک پايان داده اند و دو جودوکار ديگر فردا به رقابت با حريفان خواهند پرداخت. امروز ملک محمدی از دور رقابتها حذف شد.

در مرحله حذفی مسابقات تيراندازی با کمان نيز، نجمه آبتين ۹۶ به ۱۰۶ نتيجه را به تيراندازی از کره شمالی واگذار کرد تا او هم به جمع ورزشکاران حذف شده کاروان ورزشی کشورمان از اين بازيها اضافه شود.

قبل از اين نيز کاوه محرابی در دور نخست مسابقات بدمينتون با قبول شکست مقابل حريف چينی از دور رقابتها کنار رفت.

محمد عليرضايی نيز که با بيماری دست و پنجه نرم می کند و توانايی انجام مسابقات ورزشی را نداشت، به دليل همگروهی با شناگر رژيم اشغالگر قدس از رقابتها کناره گيری کرد.

کاروان ورزشی کشورمان با ۵۵ ورزشکار در بيست و نهمين دوره رقابتهای المپيک شرکت کرده است که طی روزهای آينده ساير ورزشکاران به رقابت با حريفان خود خواهند پرداخت.

با توجه به اينکه پيش بينی های مسئولان ورزش از کسب مدال توسط جودوکاران و کشتی فرنگی تا به حال درست از آب در نيامده است ، ساير ورزشکاران کشورمان که طی روزهای آينده به مصاف رقيبان خواهند رفت با استرس و اضطراب کسب مدال و سنگين تر شدن وظيفه شان مواجه شده اند که اين امر می تواند عواقب منفی ديگری برای کاروان ايران به همراه داشته باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37969

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'المپيک بيست و نهم: پايان چهارمين روز رقابت ها بدون مدال برای ايران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016