شنبه 11 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شجاعی: با رفتن سيگاندا کارم دشوارتر شده است، نظر کاماچو را هم جلب می‌کنم، ايسنا

بازيکن ايرانی تيم فوتبال اوساسونا گفت: احساس می‌کنم با تغييراتی که در کادرفنی تيم به وجود آمده کار من برای حضور در ترکيب تيم دشوارتر از گذشته شده است.

مسعود شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به دقايق کم حضورش در ترکيب اوساسونا اشاره کرد و گفت: با وجود اينکه در اين هفته ها چندان به بازی گرفته نمی‌شوم، اما ميزان آمادگی‌ام بسيار بالاست و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم. هر زمان که کادرفنی تيم به من موقعيت داده، تلاش کرده‌ام که از آن موقعيت‌ها استفاده کنم اما، با رفتن "سيگاندا" و تغييراتی که در کادرفنی انجام شده احساس می‌کنم که کارم دشوارتر از گذشته شده است. چرا که سيگاندا به خوبی من را می‌شناخت و او بود که با کسب اطلاعاتی درمورد من شرايط را برای حضورم در اوساسونا فراهم کرد. او به من اطمينان داشت اما، در حال حاضر من تلاشم را بيشتر خواهم کرد که بتوانم اعتماد سرمربی جديد تيم را هم به خودم جلب کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به مطالب برخی از روزنامه‌های اسپانيايی درباره‌ی تفکرات دفاعی "کاماچو" و رابطه‌ی آن با نيمکت نشينی خودش گفت: برخی از روزنامه‌ها به اين مساله ايراد گرفتند، آنها شرايط ابتدايی فصل را با وضعيت کنونی مقايسه کردند، با اين حال من به نظرات کادرفنی احترام می‌گذارم.

شجاعی درباره‌ی نتايج ضعيف اوساسونا در هفته‌های اخير و سقوط اين تيم به انتهای جدول لاليگا گفت: من نگران وضعيت تيم نيستم چرا که چيزی از شروع فصل نگذشته است و می‌توانيم در بازی‌های آينده با کسب نتايج مناسب صعود خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشيم. با اين حال از اين به بعد نبايد امتيازهای بازی‌های خانگی را از دست بدهيم چرا که اين مساله برای‌مان گران تمام می‌شود و ممکن است آخر فصل افسوس اين بازی‌ها را بخوريم.

شجاعی در پاسخ به اين سوال که آيا با کاماچو درباره‌ی اين وضعيت خود صحبت کرده‌ای، گفت: همان طور که گفتم من به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم و صحبت خاصی با او نکرده‌ام. اما، او محدوده‌ی حرکتی برای من در زمين تعيين کرده که اين کار را برای من دشوار می‌کند.

شجاعی در پاسخ به اين سوال که آينده را در اوساسونا چگونه می‌بينی؟ گفت: من قراردادی سه ساله با اوساسونا دارم و مطمئن هستم که می‌توانم نظر کاماچو را به خودم جلب کنم. مطمئن باشيد وضع برای من همين جور باقی نمی‌ماند و من خودم را به ترکيب تيم تحميل می‌کنم.

شجاعی درباره‌ی وضعيت يادگيری زبان اسپانيايی‌اش گفت: در حال تقويت زبان اسپانيايی‌ام هستم اما، برای اينکه راحت‌تر و زودتر بتوانم اسپانيايی ياد بگيرم، در اينجا به دنبال معلمی فارسی زبان می‌گردم که بتواند به من اسپانيايی بياموزد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا محل اقامتت با نکونام جدا شد يا خير؟ به ايسنا گفت: بله به دليل اينکه ممکن بود هر يک از ما از ايران ميهمانی داشته باشيم، تصميم گرفتيم که خانه‌هايمان را از هم جدا کنيم. بين خانه‌ی من و جواد تنها يک رستوران است اما، در تمام اوقات در کنار هم هستيم و اگر ميهمانی از ايران نداشته باشيم، شب‌ها هم کنار هم هستيم.

شجاعی درباره‌ی بازی ۲۹ آبان ايران برابر امارات گفت: معتقدم بازی بسيار دشواری خواهيم داشت. خيلی سخت‌تر از بازی با کره شمالی. چرا که امارات چيزی برای از دست دادن ندارد. آنها اگر به ايران ببازند قطعا از مسابقات حذف می‌شود. بنابراين نبايد فکر کنيم که بازی آسانی با امارات خواهيم داشت. با وجود اين ما هم به دنبال کسب سه امتياز هستيم و می‌توانيم امارات را در دبی شکست دهيم.





















Copyright: gooya.com 2016