چهارشنبه 15 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مارادونا رسما سرمربی آرژانتين شد، ايسنا

«از همه داشته‌هايم نهايت استفاده را می‌برم»

مراسم معارفه رسمی "ديگو مارادونا" به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال آرژانتين انجام شد.

به گزارش ايسنا، مارادونا سه‌شنبه بعدازظهر به صورت رسمی سمت سرمربی‌گری تيم ملی فوتبال آرژانتين را در دست گرفت و از اين مساله به عنوان يک رويای تحقق يافته ياد کرد.

وی در مراسم معارفه‌اش گفت: سرمربيگری تيم ملی برای من يک افتخار است. سرمربی‌گری تيم ملی رويايی بود که به حقيقت پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مارادونا ادامه داد: برای به دست آوردن نتايج خوب از جان مايه می‌گذاريم همگی ما برای رسيدن تيم ملی به آنچه شايستگی‌اش را دارد، هر روز سخت تلاش خواهيم کرد. می‌خواهم اين پروژه را به همراه کارلوس( بيلاردو) پيش ببرم، هر دوی ما در راس تمامی مسائل قرار خواهيم داشت.

جانشين "باسيله" سرمربی پيشين تيم ملی آرژانتين هم‌چنين گفت: اين رخداد در بهترين زمان زندگيم به وقوع پيوست. من اعتقاد دخترهايم را پشت سرخود می‌بينم پا به رويای زيبای می‌گذارم که آن تيم ملی است، پدر و مادرم در شرايط خوبی به سرمی‌برند، از نظر روحی و احساسی در شرايط خوبی هستم، بنابراين نمی‌توانم بيش از اين چيزی بخواهم. اين اتفاق در بهترين لحظه زندگيم رخ داده است، از همه داشته‌هايم نهايت استفاده را می‌برم.

با وجود شايعه‌های چند روز گذشته مربوط به کادر مربيگری تيم ملی،‌ مارادونا گفت: هنوز تصميم نگرفته‌ايم اما، چچوباتيستا و تاتا براون در کنار ما هستند. نام‌های بسياری ظاهر شده‌اند و بی ترديد بازهم نام‌های بيشتری اضافه خواهند شد. برای انتخاب دستياران تيم بايد ذهن بسيار روشنی داشته باشيم.

اسطوره‌ی فوتبال آرژانتين در پاسخ به اين سوال که آيا از احتمال ناکامی در مورد هدايت تيم ملی خدشه‌دار شدن بيشتر شهرتش واهمه دارد گفت: من از اينکه شهرت خود را از دست بدهم، ترسی ندارم زيرا مخفی شدن در گوشه و کنار بدتر است.»

مارادونا سه‌شنبه شب برای تماشای ديدار دو تيم رئال مادريد و يوونتوس در چارچوب رقابت‌های ليگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنائبو برگزار می‌شود به مادريد سفر کرد.





















Copyright: gooya.com 2016