سه شنبه 14 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرش برهانی: پيراهن تيم ملی را به آسانی از دست نمی‌دهم، ايسنا

- می‌خواهم به ملوان گل بزنم

آرش برهانی گفت: نمی‌خواهم پيراهن تيم ملی را به آسانی از دست بدهم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران پس از قرار گرفتن نامش در فهرست ۴۷ نفره تيم ملی ايران که برای صدور رواديد به سفارت امارات در تهران اعلام شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: از اين که توانسته‌ام نظر کادر فنی تيم ملی را جلب کنم بسيار خوشحالم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم بازيکن مثمر ثمری برای تيم ملی باشم و با تلاش در بازی‌های استقلال و تمرينات بيشتر به ترکيب ثابت تيم ملی راه پيدا کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: همان طور که پيش از اين گفته بودم کادر فنی تيم ملی تمامی بازی‌های ليگ را زير نظر دارد و با نگاهی منصفانه هيچ بازيکن شايسته‌ای را از تيم ملی کنار نمی‌گذارد. در هر صورت فرصت حضور مجدد در تيم ملی را مغتنم می‌دانم و به آسانی پيراهن تيم ملی را از دست نمی‌دهم.

برهانی خاطرنشان کرد: حضور در تيم ملی آرزوی هر بازيکنی است و من افتخار می‌کنم که برای تيم ايران بازی کنم. اميدوارم بتوانم برای تيم ملی فوتبال گل‌زنی کنم.

برهانی درباره بازی استقلال مقابل ملوان انزلی نيز گفت: تمامی بازی‌های ليگ برتر دشوار است. حريفان ما بسيار باانگيزه هستند و همواره تلاش می‌کنند مقابل استقلال بهترين بازی خود را انجام دهند. تصور می‌کنم روز پنج‌شنبه بازی دشوار و فيزيکی را در زمين انزلی پيش رو خواهيم داشت و بی‌ترديد هر تيمی که از قدرت بدنی بهتری برخوردار باشد و از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند می‌تواند ۳ امتياز اين بازی را به دست آورد.

وی در پايان گفت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در بازی مقابل ملوان نيز گل‌زنی کنم و بی‌ترديد استقلال روند پيروزی‌هايش را در بازی مقابل ملوان نيز ادامه می‌دهد.





















Copyright: gooya.com 2016