دوشنبه 14 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگران نساجی مازندران دست از کار کشيدند، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: بيش از سيصد نفر از کارگران کارخانه نساجی مازندران امروز در اقدامی اعتراضی دست از کار کشيدند.

به گزارش پايگاه خبری سفير، اين کارگران بيش از سه ماه است که حقوق خود را دريافت نکرده‌اند.

بحران در اين کارخانه در جريان واگذاری اين کارخانه به يک‏ شرکت خارجی ايجاد شده و اکنون نه تنها به بيش از ۳۰۰ کارگر قراردادی اين کارخانه حقوقی پرداخت نشده است که نزديک به يک ماه است از ورود تعداد قابل توجهی از کارگران قراردادی اين کارخانه که بيش از هزار کارگر دارد جلوگيری می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين پايگاه خبری همچنين خبر از آن داده که امروز و بعد از گذشت بيش از سه سال از پرداخت نشدن ميليون‌های تومان که بيش از ۳۰۰ نفر از هموطنانمان برای خريد کاميون به کارخانه کاميون‌سازی مازيران نوشهر می‌گذرد، مالباختگان دست به تجمع زدند.
فرماندار نوشهر با حضور در جمع مالباختگان که در مقابل فرمانداری دست به تجمع زده بودند خبر از آن داد که مديرعامل اين شرکت با استفاده از رانت و اعمال نفود از مديران دستگاه‌های مختلف اجرايی وقت، به ميزان زيادی اراضی مرغوب نوشهر را تحت تملک خود درآورده و از اين طريق تسهيلان بانکی قابل توجهی را دريفات کرده است.

به گفته فاطمی مدير عامل اين شرکت هم‌اکنون متواری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016