سه شنبه 1 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کليات طرح تجميع انتخابات شوراها با دوره يازدهم رياست‌جمهوری به تصويب رسيد، ايلنا

پس از استماع نظرات مخالفين، موافقين، نماينده دولت و رئيس شورای اسلامی نمايندگان مجلس با ۱۱۷ رای موافق، ‌۱۰۰ رای مخالف و ۸ رای ممتنع به کليات اين طرح رای مثبت دادند.


ايلنا: نمايندگان مجلس شورای اسلامی با کليات طرح اصلاح قانون تجميع انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی با دوره يازدهم رياست‌جمهوری موافقت کردند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، در جلسه علنی امروز طرح اصلاح قانون تجميع انتخابات دوره پنجم شوراها با دوره يازدهم رياست‌جمهوری در دستورکار قرار گرفت که نمايندگان پس از استماع نظرات مخالفين، موافقين، نماينده دولت و رئيس شورای اسلامی نمايندگان مجلس با ۱۱۷ رای موافق، ‌۱۰۰ رای مخالف و ۸ رای ممتنع به کليات اين طرح رای مثبت دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است در صورت تصويب نهايی اين طرح طول دوره سوم شوراهای اسلامی تا زمان برگزاری انتخابات دوره يازدهم رياست‌جمهوری افزايش می‌يابد و دوره چهارم شوراهای اسلامی و دوره يازدهم رياست‌جمهوری به شکل همزمان برگزار می‌شود.
گفتنی است پس از تصويب، نمايندگان وارد بررسی جزئيات اين طرح شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016