پنجشنبه 14 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام ميرحسين موسوی به زندانيان سياسی اعتصاب کننده، کلمه

درود بر شما! ايستادگی شما گواه بر آن است که می توان بدن ها را به محبس کشيد، اما نمی توان بر جان آن ها چيره شد. عزيزان ملت و و پيشتازان جنبش سبز! اکنون که پيام شما و خانواده های مبارزتان در سطح جهان و داخل کشور منتشر شده است، مردم نگران سلامتی شما به عنوان سرمايه های سبز کشورند. ما ازهمه شما درخواست می کنيم اعتصاب غذای خود را پايان دهيد.

ميرحسين موسوی در پيامی خطاب به زندانيان سياسی که در اعتراض به رفتار خلاف قانون و ضد دينی ماموران امنيتی دست به اعتصاب غذا زده بودند ضمن ستايش استواری و ايستادگی اين زندانيان از آنان خواست تا به اعتصاب غذای خود پايان دهند.

به گزارش کلمه متن اين پيام به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باسمه تعالی

آزاد مردان زندانی! همه آزادی خواهان و حق طلبان پيام شمارا شنيدند و استواری شما را بر سر مطالبات انسانی و مشروع مشاهده کردند.

درود بر شما! ايستادگی شما گواه بر آن است که می توان بدن ها را به محبس کشيد، اما نمی توان بر جان آن ها چيره شد.

عزيزان ملت و پيشتازان جنبش سبز! اکنون که پيام شما و خانواده های مبارزتان در سطح جهان و داخل کشور منتشر شده است، مردم نگران سلامتی شما به عنوان سرمايه های سبز کشورند. ما ازهمه شما درخواست می کنيم اعتصاب غذای خود را پايان دهيد از مسوولان زندانها نيز می خواهيم که حقوق همه زندانيان را بر اساس همان قوانين و آئين نامه های ناقصی که وجود دارد، محترم شمارند و بيش از اين آبرو و حيثيت کشوررا در پيش ملت های جهان در معرض حراج نگذارند.

ميرحسين موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016