چهارشنبه 23 شهريور 1384

قوي‌ترين مرد جهان پيش از مسابقات قهرماني آسيا: وضعيت بسيار خوبي دارم، ايسنا

* جابر سالم بيايد رقابت سختي درمي‌گيرد
* توكلم به خداست؛ با ركورد ليگ قهرمان مي‌شوم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


كمتر از ده روز ديگر تيم ملي وزنه‌برداري با طلايه‌داري حسين رضازاده قوي‌ترين مرد جهان عازم شهر دبي مي‌شود تا پس از يك سال محروميت قدرت وزنه‌برداري ايران در آسيا به ظهور برسانند. قهرمان دو دوره‌ي بازي‌هاي المپيك در اين باره گفت: با لطف خداوند دوباره قهرمان آسيا خواهيم شد.

حسين رضازاده وزنه‌بردار فوق سنگين تيم ملي وزنه‌برداري ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: روز گذشته در ليگ وزنه‌برداري نشان دادم كه از آمادگي بدني خوبي برخوردارم. حتي وزنه 260 كيلوگرم را در حركت دو ضرب بالا كشيدم كه به دليل نبودن انگيزه لازم آن را انداختم. اما همان وزنه را به راحتي مي‌توانم به روي سر كشم. اين وزنه‌ها براي من خيلي سبك است.

رضازاده عصر دوشنبه در قالب تيم سايپا حركت نخست خود را به دليل اتمام وقت در يك ضرب از دست داد. وي در دومين حركت بلافاصله وزنه 195 كيلوگرمي را به روي سر كشيد و در آخرين حركت يك ضرب وزنه 205 كيلوگرم را مهار كرد. وي در حركت دو ضرب را با وزنه 240 كيلوگرمي آغاز كرد. او در بار دوم حركت دو ضرب وزنه 260 كيلوگرم را انتخاب كرد. اين وزنه يعني 3 كيلوگرم كمتر از ركورد المپيك. رضازاده موفق به مهار وزنه 260 كيلوگرمي نشد. قهرمان المپيك در اين باره گفت: وضعيت بدني بسيار خوبي دارم. حتي مي‌توانستم وزنه‌هاي سنگين‌تري را مهار كنم. اما نياز نبود كه بيش از اين به خود فشار بياورم.

رضازاده حدود دو هفته ديگر در مسابقات قهرماني آسيا در دبي به مصاف حريفان خود مي‌رود تا سه مدال طلاي اين رقابت‌ها را كسب كند. او سال گذشته در اين رقابت‌ها شركت نكرده بود و اينك پس از يك سال محروميت براي حمايت هر چه بيشتر تيم به مسابقات آسيايي مي‌رود. رضازاده با اشاره به مسابقات دبي به خبرنگار ايسنا افزود: اميدوارم براحتي در دبي قهرمان شوم. البته فكر مي‌كنم با همين وزنه‌هايي كه در ليگ زدم در آسيا نيز قهرمان شوم. البته اگر جابر سالم از قطر شركت كند شايد رقابت سختي بين من و او درگيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قوي‌ترين مرد جهان 20 روز پس از مسابقات آسيايي بايد در دوحه قطر در مسابقات قهرماني جهان شركت كند. وي در مورد اين كه دو رقابت پياپي براي او سخت نخواهد بود؟ گفت: فشار. ما هميشه زير وزنه‌ها در فشار هستيم. فرقي نمي‌كند. اما اگر جابر به دوحه هم بيايد دو مسابقه جهاني پشت سر هم مي‌شود كه اين موضوع يك مقدار سخت است. اما توكل ما به خداست و قهرمان مي‌شويم.

حسين رضازاده در آخرين حضور خود در مسابقات قهرماني آسيا در سال 2003 و در كشور چين ركورد يك ضرب جهان را بهبود بخشيد و با شرايط كنوني احتمال ثبت ركوردي جديد از او مي‌رود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26156

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قوي‌ترين مرد جهان پيش از مسابقات قهرماني آسيا: وضعيت بسيار خوبي دارم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016