چهارشنبه 16 مرداد 1387

احتمال لغو ديدارهای سايپا و سپاهان در هفته دوم ليگ برتر، مهر

با توجه به حضور بيش از سه بازيکن تيم های سپاهان و سايپا در تيم ملی ايران، احتمال لغو ديدارهای اين دو تيم در هفته دوم رقابت های ليگ برتر افزايش يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، انگين فيرات پس از بازگشت اين تيم از همدان به اصفهان، تمرينات تيمش را به مدت دو روز و تا يکشنبه تعطيل کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی تيم فوتبال سپاهان دليل لغو اين تمرين ها را، لغو بازی تيمش برابر پيام مشهد در چارچوب ديدارهای هفته دوم رقابت های ليگ برتر برشمرد.

مجيد بصيرت در گفتگو با خبرنگار مهر، در اين مورد گفت: با توجه به حضور ۳ بازيکن ما در تيم ملی فوتبال ايران، می دانيم بازی ما با پيام مشهد لغو خواهد شد که اين موضوع امروز و طی نامه ای رسمی به باشگاه اعلام می شود به همين دليل ما تمرينات را لغو کرده ايم.

همچنين مسعود رضائيان مديرعامل فولاد خوزستان هم در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکيد بر اينکه هنوز به صورت رسمی نامه ای در مورد لغو ديدار با سايپا دريافت نکرده، اظهار داشت: به ما اعلام شده که امروز در فدراسيون فوتبال نشستی با حضور مسئولان فدراسيون، سازمان ليگ و تيم ملی برگزار می شود تا در خصوص لغو اين بازی و ابلاغ رسمی آن تصميم گيری کنند.

اين در حالی است که در خصوص لغو مسابقه های تيم سپاهان برابر پيام و فولادخوزستان مقابل سايپا هفته دوم ليگ برتر هنوز هيچ خبری از سوی فدراسيون فوتبال بصورت رسمی منتشر نشده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37906

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احتمال لغو ديدارهای سايپا و سپاهان در هفته دوم ليگ برتر، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016