جمعه 10 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوناچيچ منتفی شد؛ گزينه نهايی سپاهان از بين استيلی و کربکندی، ايسنا

قائم مقام باشگاه سپاهان:
تا ۲۴ ساعت آينده سرمربی را معرفی می‌کنيم
"فيرات" تمرين دهنده بسيار خوبی بود

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: از بين حميد استيلی و رسول کربکندی يک نفر به عنوان سرمربی سپاهان معرفی خواهد شد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران ‌(ايسنا) واحد اصفهان در خصوص انتخاب سرمربی تيم سپاهان گفت:‌ لوکا بوناچيچ مربی اسبق سپاهان بسيار ابراز علاقه کرده است تا يک بار ديگر کار خودش را با اين تيم شروع کند اما باشگاه سپاهان با توجه به قرارداد اين مربی با تيم النصر اعلام داشته که هيچ گونه خسارتی را به باشگاه النصر جهت جذب لوکا پرداخت نخواهد کرد. ضمن آن که اعتقاد دارم در اين مقطع زمانی حضور يک مربی ايرانی کمک بهتری به ما خواهد کرد که تا ۲۴ ساعت آينده و با حضور مديرعامل باشگاه سپاهان از بين حميد استيلی و کربکندی يک نفر به عنوان سرمربی سپاهان معرفی خواهد شد. ضمن آن که چرخابی نيز همانند گذشته به عنوان آناليزور با تيم همکاری می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





تابش در خصوص جذب حميد استيلی و نارضايتی هواداران سپاهان طی روزهای گذشته گفت: حميد استيلی مربی جوان و باانگيزه‌ای است که با مربيان خوب دنيا نيز کار کرده و ارتباط خوبی نيز با بازيکنان نخبه و برجسته دارد، ضمن آنکه در فوتبال حرفه‌ای امروز چنين چيزهايی معنا ندارد.

قائم مقام سپاهان در ادامه افزود: اگر بنا بود به نظر هواداران مربی انتخاب کنيم هر کدام از آ‌ن‌ها يک نفر را می‌خواهد و آنوقت ما مجبوريم جهت جلب رضايت آن‌ها از تمامی اين مربيان استفاده کنيم!

وی با اشاره به دلايل برکناری "انگين فيرات" گفت: دليل عدم ادامه همکاری با سرمربی تيم، ضعف اين مربی نبود چرا که وی تمرين دهنده بسيار خوب و انسان دلسوزی بود اما تاريخ نشان داده که مربيان تيم‌های پرتماشاگر فرصت زيادی جهت نشان دادن قابليت‌هايشان ندارند، ضمن آنکه فيرات به دليل ندانستن زبان نتوانست ارتباط خوبی بين کادر فنی و بازيکنان برقرار کند.

وی گفت: تيم‌های باشگاه سپاهان در چند سال گذشته همواره نتايج خوبی را در کليه رشته‌های ورزشی کسب و برای قهرمانی بسته می‌شدند ولی نتايج امسال تيم فوتبالمان علی‌رغم آنکه چندان بد نبود اما مسوولان باشگاه انتظار نتايج بهتری را از اين تيم داشتند.

وی با اعتقاد به اينکه اتفاقات بازی فوتبال به سپاهان ضربه زده است خاطرنشان ساخت: اردوی آماده‌سازی ما در ليگ برتر همزمان با مسابقات ملی شد، به همين جهت ۵ بازيکن ملی پوش سپاهان تنها يک جلسه با تيم تمرين کردند، ضمن آن که مصدوميت محمود کريمی، محرم نويدکيا و بنگر نيز ضربه سنگينی به ما وارد کرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان اشتباهات داوری در اين فصل را يکی از دلايل ضعف سپاهان در اين فصل عنوان کرد و اظهار داشت: اشتباهات داوری در چند ديدار امتيازاتی را از تيم ما گرفت و گويا بازی‌های سپاهان به خصوص زمانی که از حريف‌مان پيش افتاده بوديم قرار نبود زير ۱۰۰ دقيقه تمام شود! به علاوه اينکه در چند ديدار اين فصل نيز به دليل بدشانسی خودمان در وقت‌های اضافی بازی برده را با تساوی به پايان رسانديم.





















Copyright: gooya.com 2016