شنبه 11 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کربکندی: نمی توانستم به مديران سپاهان پاسخ رد بدهم، ايلنا

- سپاهان می تواند بهتر نتيجه بگيرد!

تهران- خبرگزاری کار ايران
رسول کربکندی گفت: مذاکراتی جدی از سوی مديران سپاهان بامن انجام شده و قرار است آنها به زودی با ارزيابی نهايی پاسخ من را بدهند.

مربی سابق تيم ذوب آهن در گفت و گو با ايلنا، افزود:‌ به هر حال کار من مربيگری است. با توجه به شناختی که از تيم سپاهان دارم وقتی از من خواستند برنامه های خودم را ارائه کنم بلافاصله پذيرفتم، حالا قرار است مديران تيم سپاهان تصميم بگيرند و جواب نهايی را به من بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد:‌ وقتی مديران باشگاه سپاهان از من درخواست همکاری کردند نتوانستيم پاسخ رد بدهم.
کربکندی در خصوص علل ناکامی تيم سپاهان در چند هفته گذشته گفت: به هر حال عدم نتيجه گيری تيم سپاهان دلايل بسياری می تواند داشته باشد. اولين مساله را می توان به بی انگيزه بودن بازيکنان اشاره کرد. با توجه به نتايج تيم سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا و رقابت های سال گذشته در ليگ برتر تا حدود زيادی بازيکنان اين تيم را بی انگيزه کرده است. موضوع ديگر در خصوص عدم نتيجه گيری سپاهان را می توان به مربی اين تيم اشاره کرد که آقای فيرات نتوانست با فضای سپاهان کنار بيايد.
وی ادامه داد:‌ متاسفانه فيرات شناخت کافی از شرايط تيم سپاهان نداشت. در اين بين دستياران خارجی وی هم نتوانستند به او کمک کنند.
کربکندی گفت: سپاهان تيمی است که می تواند نتايج به مراتب بهتری را کسب کند. انتظارات از تيم سپاهان بالا است و اين انتظار به حق می باشد. ما هم در صورت توافق تلاش خواهيم کرد تا انتظارات هواداران را برآورده کنيم.
سرمربی سابق تيم ذوب آهن افزود:‌ اگرسپاهان را نمی شناختم و توانمنديهای اين تيم را نمی دانستم هيچ گاه اين مسووليت را قبول نمی کردم که با مسولين باشگاه وارد مذاکره شوم با اين وجود هنوز هيچ چيزی قطعی نشده است.





















Copyright: gooya.com 2016